Hemmaplan.

Nu har jag landat i Skåne igen. Igen och igen. Det var ju faktiskt två månader sedan sist. Det känns faktiskt som en halv evighet. Ska bli skönt med nära och kära- behöver det.

I morgon ärdet trampolinhoppningstävling som gäller för hela slanten. Skulle ju egentligen ha med mig hoppare från Trosa FK, men resan blev inställd i sista minut. Så jag fick ta flyget ner hit i stället. Jag undrar hur tävlingen kommer att gå. Det känns halvbra planerat som det är nu. Alltså av den som är ansvarig.Men det blir väl en tävling, det kan vi i alla fall hoppas på. Själv ska jag speaka. Igen. Börjar få in snitsen på det nu. :)

Sen ska jag träffa en mycket god vän. Vet inte vad vi ska hitta på, men det spelar faktiskt ingen roll - bara jag får träffa denna underbara person.
På söndag blir det att vara hemma med familjen, och förhoppningvis träffa Agnetha. Och på måndag ska jag till tandläkaren (usch) och sen träffa mamma och sen åka till Monika och träffa min systerdotter. På tisdagmorgon åker jag tillbaka till Stockholm och ska på seminaire, sen bär det av till SVThuset för inspelning av Så Ska Det Låta. Fullskapäckat som bara den. Och dessutom har jag en tenta pålördag.MIndre kul. Blä!

Nix. Sängen kallar. Ska upp sju i morrn. Blä det med.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback