Underbart i Gränna

Är i Gränna och semestrar. Helt otroligt underbart. Underbart sällskap med. Det gör inte saken värre.

Sitter och längtar mig bort till onsdagkväll. Som den skulle kunna bli. Jag hoppas innerligt att min otroliga vän från Stehag kommer upp till Nyköping så att vi kan njuta av lite livemusik tillsammans. Det är du och jag E. Det vet du. Jag håller tummarna. Kom hit nu för fan!!l


Snart är det dags för cirkus. Det ska bli roligt i år igen. 5:e och sista antar jag. Sen blir det en ny väg i mitt liv på somrarna. Om det inte utvecklas till det bättre- så att det blir nytt och spännande. Igen.
Ska bli kul att träffa alla cirkusmänniskor och jobba och leva tillsamman. Och Stensund gör det inte värre. Om du får chansen - åk dit!

Och detta jäkla bostadssökande. Att det inte kan ta slut. Nu har jag ringt på så otroligt många lägenheter att jag blandar ihop vilken som är vilken om någon ringer tillbaks till mig. Helt sjukt. Att det ska vara så otroligt svårt att få tag på tak över huvudet inom storstansregionen. Någon som kan hyra ut ett ställe till mig? Jag är snart desperat...

Såpp. Nu är det dags att gå och slänga sig i lyxsängen här på hotellet. Snart börjar en bra film. Mysigt. Har varit på Visingsö hela dagen. Kan det bli bättre? Njä. Jag tror inte det i alla fall.

Och E! Jag hoppas innerligt att vi ses på onsdag. det vore sann lycka.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni har det underbart härligt! Drömmer mig bort till min drömmar, som jag skrev om :-) Bara du som vet om vem det handlar om.

2006-07-29 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback