Trött men inte sömnig

Jahapp. Nu borde jag sova. Faktiskt. Sov inte så mycket i natt. Så jag borde ta igen det i natt i fall jag ska orka gå upp tidigt i morgonbitti.

Har fått igen alla mina väskor nu. Skönt. Men jobbigt. Börjar få in en bra rutin vad gäller att packa. Vika - trycka - pressa - hoppa - stampa - och stänga fort som tusan. Innan allt rasar ut likt ett vulkanutbrott. Funderar på att ta patent på min strategi. Jepp.


Oj. Jag tror att jag börjar sjunka i bloggträsket. Tror faktiskt att det kan vara nyttigt att skriva så här. Man (jag) f¨år ett perspektiv på det jag gör och det som jag inte gör. Det är bra när man ( jag igen) kan skriva och få ut mig mina tankar. Även de onödiga. Kan vara bra att lufta hjärnan. Så bloggentusiaster! Here I come!

Näpp - nu är det dags för att gå och drömma sig i väg till Island igen.
Tjongelibong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback