Tankeverksamhet

Att allt bara kan vara i en enda dimma. Alla tankar far omkring i min hjärna likt nytankade flygplan. Jobbigt med allt brummande.

Jag vill så gärna få det att gå ihop. Men min hjärna vet inte hur det ska ordnas. Det är fanimej sorligt. Kan inte någon bara ordna upp allt, så att livet blir en dans på rosor igen?

I morse var jag med Gunilla och chippade nio valpar. Dalmatiner. Åtta veckor. Kan man bli så mycket sötare än så? Tror knappt det. Ett himla spring när alla sprang löst helt plötsligt. Veterinären höll nog på att bli knäckt med så många kunder samtidigt. Men men. Hon får ju betalt för det...

Ska gå ut och lägga mig i solen igen. Måste ta igen två veckor utan sol, en vecka i Uppsala inomhus och en vecka på Island utan sol. Jag kan ju säga att jag är en hel del back...

Roger och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback