Ny titt idag

Sådärja. Då är det bara några timmar kvar tills jag ska kika på en lägenhet i Flemmingsberg. Kanske inte världens bästa ställe att söka boende på. Men vad gör man inte... Måndag i dag. Ganska skönt. Tiden rullar vidare fast det är sommar. Det glömmer jag ofta bort. Så kan det vara. Saknar faktiskt Uppsala-tiden. Har insett de senaste dagarna att jag hade det väldigt bra där, sista året. Saknar min lägenhet vid Källparken. Den var ju så himla bra! Och alla vänner. Att det bara kan ta slut sådär. Tre år av ens liv. Puts väck. Trist att det ska bli så efter många intima och händelserika situattioner med underbara människor. Vänner kallas de. De behöver intre försvinna. Men de gör det. Alla försvann till sina vråer i vårt avlånga land. Det är fanimej sorligt. Jag saknar er vänner! Någon som tänker som jag? Två dagar kvar till Lassekonserten. Det verkar som om det inte blir någon konsert för min del i sommar. Så sjukt tråkigt. Vill verkligen gå på konserten. Någon frivilig som vill joina? Slå en pling vett ja! Näåpp. Nu ska jag springa i väg till badkaret och ta ett skönt varmbad. Sedan bär det av till Flemmingsberg med min syster. Hon har ju trots allt bott där så hon kan nog knepen. Eller i alla fall hitta vägen. Kanske. Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Elin

Menade du vem jag menade i något speciellt inlägg? Syftar nog på olika personer lite här och där nämligen:)

2006-07-31 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback