Hemmaplan

Nu har jag varit hemma en halv vecka efter det att jag kom hem från Island. Det har varit en händelserik vecka med underbara personer. Ett fantastiskt land det där. Lägger väl upp någon bild här snart antar jag. Ni måste resa dit.

Struten har fått sina texter nu. Jag hoppas att det blir några bra uppslag som kan uppskattas av någon som läser det. Inte minst för de som var med på resan. Men det tror jag. Kul hade vi i alla fall. Framförallt jag.

Island. Som jag vill tillbaka. 

Trampolinträning där ute hör jag. Det studsas på som bara den. Själv så hoppade jag precis. Ont i min stackars rygg. Men vad ska man göra när man är en avdankad hoppare? Tja, inte vet jag i alla fall. Någon?!

Saknar Island och den värme det gav, fast det bara var tio grader.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback