Allt på en och samma gång

Nu är jag hemma från ett hektiskt och ett otrolit varmt Rom. Alltid lika mysigt att få ta del av staden jag gillar mest. Hittills.
God mat, underbara italienare, sköna kläder och schyssta prylar inköpta. Underbart!


Har nu svarat på mina skolbesked.
Retorik Sthlm Antagen
Beteendevetenskap Lund reserv
Sociologi Sthlm reserv

Jag hoppas att det kan blir bra. Jag håller tummarna för att det kommer att bli ett bra pluggår. Ska bli skönt att komma in i den verkliga världen. Ser fram emot det.

Har kanske kanske fått tag på en lägenhet här i sthlm också. Det är bra med fötter överallt. Jag hoppas nu att paret Sävenbrand kan bestämma sig för att hyra ut lyan till mig. Det vre ju helt kanon. Var och kollade på området där det ligger. Helt otroligt unerbart skulle det vara. Johanneshov - here I come. I hope.

Näpp. Nu är det wok som gäller.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Louisen

Mm, Italien.. Vad köpte du? (Undrar shopaholic..haha.) Toppen, det ser alltså ut som att det blir Stockholm?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback