Tandis

Har precis kommit hem fårn tandläkaren, mindre kul. Men nu ska jag inte dit på över ett år. Förstå vad glad jag är! Gött!

Ska snart träffa syster yster Monika och Isabella, det blir nog en tripp in till stan till den nya pralinbutike. Mums! Måste ju testa och se om de håller måttet. Hehe. Sen bär det nog av till att göra något kul, vad vet jag inte riktigt än.

I morgon är det jultradition i hög klass som gäller. Hela familjen kommer hit och så ska vi julpyssla, baka och julmysa med varandra hela dagen. De senaste åren har vi gjort det, och himlarns vad mysigt det är! Rekomenderas varmt till dig om du har en stor familj som sällan träffas allesamman samtidigt.

Nepp. Nu ringer det på dörren, säkert Isabella som vill hoppa lite studsmatta innan vi sätter oss i bilen.


Jul om 23 dagar. Yes! Shit! Jag måste ju kolla på julkalendern i kväll, var alldeles för trött för det i morse. jepp, givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback