Söker du boende i Stockholms regionen?

Söker du boende i Stockholmsregionen?
Jag har en större stuga på närmare 60 kvadratmeter som jag är i behov av att hyra ut under vårterminen. Stugan är fräscht möblerad, men det finns utrymme för dina egna saker också.
Stugan är belägen i det lilla samhället Stenhamra som ligger på Ekerö. Det tar ca 30 minuter att åka från city med bil, och ca 1 timme med lokaltrafik.
Hyran är 4000 kr/ månaden och då ingår trådlöst internet, parkeringsplats, tv och annat möblemang.
Stugan hyr jag ut från början av januari fram till den 25 maj, då jag jobbar i Bryssel fram till dess.
Hör av dig omgående om du är intresserad. Möjlighet för visning finns!
Hälsningar
Jeanette Ahlgren
0739 - 313 582
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback