Små kuligheter

I helgen blev det mycket slappande. Det var himla skönt faktiskt. Länge sedan jag kunde sova ut tills jag vaknade och när jag inte jgorde något alls. I princip. Sen städade jag hela stugan på mindre än en timme, i panik för att det skulle komma besök. Hade jag städat i vanligt tempo skulle det nog ta en hel helg. Men med lite panik och stress så kan det gå i princip hur fprt som helst. Gött!

Blev en film i går på bio. Mysigt. Du, jag oc Dupree. Kul film, verkligen. Men traliern var roligast - där hade de samlat alla roligheter. Fast det är väl som det brukar vara...
Fast innan vi gick och satte oss i salen så gick jag och Louise lös på dansmaskinerna på Heron City, så kul! De första gångerna var ingen match... Sen bytte vi och jädrans vad tempo det blev. Jag kan ju säga att jag inte var så värst duktig med högklackat och stickad tröja. I och för sig så tror jag inte att jag skulle vara så duktig även om jag inte hade det på mig...
Sen skulle Louse testa att flyga helikopterstimulator. Det gick så där. Hon hann inte äns lyfta innan hon kraschade. Faktiskt! Louise - bli aldrig pilot. Snälla!

Kul helg. Framförallt igår. Kul att få tillbringa en tråkig söndagskväll med två av sina favoriter. Klass!



På tal om klass...
Vi var också och kikade på alla dessa uppklädda människor som skulle på Nobelmiddag. Vi stod länge och funderade på hur vi skulle ta oss in i Blå Hallen, kom fram till att vi var tvungna att stjäla ett invigningskort - eller skriva upp oss på gästlistan. Ähh.. Varför kan inte jag få ett i brevlådan för? Får väl satsa det till nästa år, eller nästa, eller nästa, eller nästa......... ja ni fattar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback