Klar (?)

Nu är jag färdig med min hemtenta som ska in i morgon. Klockan 12.00 ska den vara inlämnad och registrerad, annars blir den inte godkänd. 4 godkända av 8 ska jag ha för att bli godkänd på dessa 5 poäng i sociologin.
Bara jag får dessa 4 poäng nu, annars är det kört. Jag kan inte svara på en av frågorna, eftersom kurslitteraturen inte finns längre att få tag på - institutionen vet detta. Och sen har jag hoppat över en fråga eftersom jag fattar nada, och ingen av mina kursare heller. Så det är inte så lätt då. Så 6 svar har jag fått ihop, och 4 av dem måste blir godkända. Annars är det salstenta den 20 januari som gäller - och då är jag i Bryssel.
Håll tummarna riktigt hårt så att jag klarar den nu. Annars går hela höstens studier åt skogen. Blä!

Kommentarer
Postat av: Louisen

Nehej - för du kommer alltid ha 15 poäng sociologi med dig; och det kan ingen ta ifrån dig! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback