Jupps.

Nu har jag växlat till euro. I morgon bär det ju av till Bromma flygplats för en tripp ner till Bryssel. Ska bli underbart kul. Skönt att komma hemifrån och ut i ett nytt land. Även om det inte är så långt borta och endast några få dagar så blir det annorlunda jämtemot gåra Sverige.

Kom upp till Stockholm igår. Skönt men samtidigt lite sorligt. Varför ska tiden där hemma i Skåne gå så himlarns fort??

Går runt och nynnar på massor av julsånger. Borde börja köpa julklappar snart. Hmm. Jobbigt.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Tjooo
asså jag tror inte jag hänger med så mycket i alla moderniteter.. det där med blog är helt främmande..haha sjukt hur kunde jag ha missat det?
ganska coolt.. men varför har alla ett så roligt liv? jag går upp , äter , cyklar till skolan, är där, äter, sitter o monsterantecknar matte , cyklar hem, pluggar, kanske springer, pluggar o sen går o lägger mej.. oj oj oj.. hur ska det här sluta.. kan inte jag få åka till bryssel? och dessutom få pengar för det... hmm.. o bli prov docka åt peak e ju inte fel det heller... men nu ska jag plugga igen... ha det gött vännen... Kramar

2006-12-04 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback