20 dagar.

Det blev ingen vit jul. Men jag är ganska van. Har firat alla mina jular i Skåne, och då får man vara glad om man får se snön på julafton. Trist.

Idag har jag varit i Köpenhamn på Tivoli med Isabella - det var otroligt mysigt. Några karuseller men även en hel del gå runt och titta. Fastnade för ett ljus-och vattenspel som var helst otroligt. Jättefint verkligen. Får lägga upp en bild på det. Men förra bilden funkar fortfarande inte att publicera. Ingen aning om vad det är för fel. Blä!

Snart dags för nyårskurs. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Längtar efter att få se en viss person. Ska bli mys!

Och det är typ 20 dagar tills jag reser till Bryssel. Herregud. Hjälp! Har nog snart fått med mig Monika o Robert på att komma upp och hjälpa mig flytta. Gött. Det är toppen! Guld, verkligen.
Förstår inte hur jag ska kunna ta farväl av mina nära o kära. Det har redan börjat känner jag. Tårarna är på väg så fort jag tänker på att jag inte kommer att få se personen på ett halvår. Hur i hela friden kommer jag att klara av att vara i Bryssel. Måste ta reda på det. Snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har aldrig sagt att den var jobbig. konstig bara. du vet han som körde in i vår trädgård? han har dött nu. var med i en olycka till, och dog.

2006-12-31 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback