Start

Nu börjar det snart. Det ska bli så oerhört roligt att registrera mig i morgon. Ska bli roligt att plugga nu. Som jag har väntat. Det blir en hel del plugg, socoilogi kräver diciplin. Verkligen. Men ska det va - så ska det va!

Åh vad jag vill ha tillträde till min stuga nu. Skulle vara skönt att suga åt mig de sista sommarstrålarna där ute nu innan hösten kommer in från havet med rasande fart.

Höst. Det känns som att det var det för hur länge sen som helst. För ett år sedan var jag i Uppsala. Hade sista året kvar- och det kändes som en evighet.
Saknar tiden där. Men det är skönt att få gå vidare i livet. Saknar klassen. I alla fall några av dem. Skulle vara kul att träfffa dem igen. Kanske ett besök i stadsparken i Uppsala. Man ska hålla på traditioner. Vore mysigt att träffa gänget.


Måste nog gå och slumra lite till filmen nu.
Roger och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback