Jobbigt.

Att allt bara kan krascha i hjärnan för att det blir knas. Jobbigt. Jag vill inte göra någon illa. Jag svär på heder och samvete. Det är bara så.

Onsdag i dag. Det har varit en bra dag på cirkusskolan idag. Mycket jobb och en trasig axel på det. Eller trasig är det kanske inte riktigt. Men det gör lite ont bara. Det går nog över när jag gifter mig...
Veckans cirkusbarn är otrolgit duktiga. Det är rolgit att se. Det kommer att bli en helt fantastiskt föreställning på fredag gånger två! Sväng förbi vett ja!


Monika ringde idag. Himla kul. Hon och Isabella kanske kommer upp om någon månad. Hon ringde från jobbet - satt och gjorde arbetsschema för kommande framtid. Så nu är det en helg som är planerad, spå vi får se om våra drömmar och planer funkar när det väl närmar sig. Detkostar ju en hel del. Men vi får helt enkelt hjälpas åt. Vi är ju trots allt två stycken som så gärna vill - och då löser det sig alltid. Alltid!


Saknar varmvatten. Jag bor ju i en stuga tre meter från havet där det är indraget el och kallvatten. Inget mer. Så varken toalett eller dusch eller varmvatten finns inte. Det känns lite jobbigt nu efter att ha bott där i tre veckor nu. Allt blir liksom lite mer att fixa. Fasiken vad bortskämda vi svenskar är. Det är ju tillochmed pinsamt. Men är man van  - ja, dåär man van. Punkt.


Kommer upp till Stockholm på söndagkväll. Det ska bli skönt. Den veckan ska jag registrera mig på universitetet och sen ska jag vila upp mig från sommarens äventyr. Det har varit mycket, allt från resor till känslomässiga utflykter. Men det är väl så det ska vara på en sommar. Fullt upp. Som vanligt...


Hejj och håjj! Nu ska jag minsan gå ner till stugan längs vattnet och laga mig lite mat. Det börjar kurra lite smått i magen nu efter ett matuppehåll på mer än sju timmar. Det ska bli mums.


Ps. Glömde jag skryta om att jag vann en megastor schweizernötsmarabouchoklad i går på Gröna lund? Säger bara: DESSERT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback