Cirkus för hela högen

Massor av cirkus.- Och massor av regn. Tråkigt. Solen - var är du?


Sitter på biblioteket i Nykäping och jobbar med cirkusskolan. Det är massor som ska göras. Egentligen ska vi vara i området Brandkärr nu. Men det regnar som bara den. Då är det en dålig kombination. Vill till barnen där. De är så söta. Vill dit. De behöver oss.


Har nu äntligen hittat någonstans att bo. Efter mycket sökande var jag och tittade på en liten stuga på en annans tomt. Stugan är på närmare 60 kvadratmeter och är jättesöt! Hur gullig som helst. Och dessutom på Ekerö. Inte vilket dumt ställe som helst. Utan Ekerö. Vilket ställe säger jag bara. kan det bli bättre?

DFet var en massa spekulanter på huset, men de tyckte mest om mig!! Fatta! De ringde mig samma kväll och sa att jag fick det, om jag ville ha det dvs. Och sen åkte jag och kollade på en lägenhet i Gnesta dagen efter coh då bestämde jag mig för att ta den lilla stugan på Ekerö. UNDERBART! Kom förbi så får du en bulle!


Måste hjälpa Linnea nu med alla papper som ska fyllas i.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback